17 Eylül 2014 Çarşamba

Haftalık Android uygulamaları 17 Eylül 2014

Her hafta sizler için özel olarak seçtiğimiz Android uygulamalarına dair detayları ve bazı püf noktalarını görmek için haberimize göz atabilirsiniz. Haftanın Android Uygulamaları bölümünde bu hafta her zamankinden farklı bir konsept izlemek istedim. Normalde bu yazı dizisinde yeni çıkan, kısa sürede kendini tanıtmayı başarmış ya da tanıtılmayı hak eden Android uygulamalarına yer verirken, bu hafta sizlere gün içerisinde en sık kullandığım uygulamaları tanıtmak istiyorum. Sık kullandığım derken hepimizin telefonlarında yer alan sosyal medya, mesajlaşma ya da sistem uygulamalarından bahsetmiyorum tabii ki. İşte editörün telefonundan en sık kullanılan 4 uygulama.

Labirentin Kralı (Maze King)
Gün içerisinde vakit bulduğum zaman, bu oynamak gerçekten eğlenceli oluyor. Git gide zorlaşan bölümleri geçmek ya da geçememek bazen sinir bozucu olsa da, oyunu oynarken vaktin nasıl geçtiğini anlamıyorum. Çoklu oyuncu desteğine de sahip olan Maze King, Android 2,3 Gingerbread ve üzeri cihazlara  yüklenebiliyor.
maze
Google Asistan Launcher
Akıllı telefonumda launcher olarak Nexus serisi başta olmak üzere çeşitli modellerde kullanılan Google Asistan Launcher’ı kullanıyorum. Arayüzün hızı ve sadeliği gerçekten çok hoş. Özellikle güçlü donanıma sahip olmayan akıllı telefonlarda akıcı çalışacağını düşündüğüm Google Asistan Launcher’ı Android 4,1 JellyBean ve üzeri işletim sistemine sahip cihazınıza  indirebilirsiniz.
now
Trafi Türkiye
Bu uygulamaya Haftanın Android Uygulamaları köşesinde yer vermiştim ancak uygulama gün içerisinde en sık kullandığım uygulamalardan birisi olduğundan tekrardan sizlerle paylaşıyorum. Diğer illeri bilmiyorum ama İstanbul’da bir yerden bir yere toplu taşıma ile gitmek Trafi Türkiye uygulaması ile oldukça kolay. Otobüs, metrobüs, metro, vapur ve tramvay saatlerini, en yakın durağı ya da bulunduğunuz yerden gitmek istediğiniz yere en kısa sürede nasıl gidebileceğinizi size anlatan uygulama, bu konuda oldukça başarılı. Trafi Türkiye’yi Android 4,0 Ice Cream Sandwich ve üzeri işletim sistemine sahip cihazınıza indirebilirsiniz.
trafi
Pulse
Linkedin’in geliştirdiği uygulamalardan birisi olan Pulse, gün içerisinde haberleri takip etmemi kolaylaştırıyor. Eklediğim haber kaynaklarını ya da yabancı haber sitelerini hızlı bir şekilde gözden geçirmemi sağlıyor. Linkedin Pulse uygulamasını Android 2,2 Froyo ve üzeri işletim sistemi sahip cihazınıza indirebilirsiniz.
pulse

Kaynak - rtekno

0 Yorum:

Yorum Gönder

* Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmamaktadır *

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa